Artykuł sponsorowany

Czy nadruki promocyjne na bawełnianych maseczkach wielorazowego użytku to dobry pomysł na promocję?

Czy nadruki promocyjne na bawełnianych maseczkach wielorazowego użytku to dobry pomysł na promocję?

Maseczki na twarz są aktualnie sprzedawane w rozmaitych wersjach. Mamy do wyboru zwykłe, jednokolorowe, jak i te bardziej odważne – wielobarwne i z ciekawymi motywami. Jedną z bardziej interesujących możliwości jest skorzystanie z usługi umieszczania na bawełnianych maseczkach wielorazowego użytku nadruków promocyjnych. Czy to aby na pewno dobry pomysł na reklamowanie swojego biznesu? Czy warto korzystać z tego rozwiązania?

Nadruki na maseczkach – co to daje przedsiębiorcy?

Możliwość umieszczenia nadruków na maseczkach ochronnych cieszy się coraz większym uznaniem wśród przedsiębiorców. Nic dziwnego, grafiki bądź napisy, które widnieją na maseczkach, są świetnym sposobem na promocję swojej marki – mówi przedstawiciel firmy Octoplus z Wrocławia.

Dlaczego nadruki na maseczkach skutecznie promują firmy? Bo jest to rozwiązanie proste, nie przytłacza odbiorcy i jest bardzo delikatne. Drobne logo firmowe umieszczane po jednej, ewentualnie po dwóch stronach maseczki nie rzuca się mocno w oczy, a jednak jest dostrzegalne. Taki rodzaj promocji jest przyjazny dla odbiorcy. Nie „atakuje”, tylko informuje o istnieniu danego przedsiębiorstwa i jego zaangażowaniu w dbałość o zdrowie społeczeństwa.

Decydując się na to rozwiązanie, możliwe jest wykonanie nadruku na bawełnianych maseczkach wielorazowego użytku, chociaż to niejedyne rozwiązanie. Nie ma też problemu, by logo firmowe umieszczone zostało na medycznej maseczce FFP2 – i właśnie to rozwiązanie wydaje się zdecydowanie bardziej korzystne. Takie produkty zapewniają osobom z nich korzystającym skuteczną ochronę przed wirusem.

Zanim zgłosimy się do odpowiedniej firmy zajmującej się sprzedażą spersonalizowanych maseczek ochronnych, dobrze jest też przemyśleć, po której stronie znaleźć ma się nadruk. Być może postanowimy, że najlepszym rozwiązaniem będzie ulokowanie go po obu stronach materiału, zwiększając tym samym widoczność symbolu naszej marki. Poza tym postanówmy, w jakim kolorze wykonany ma zostać nadruk.

Na czym jeszcze może polegać personalizacja maseczki?

Jako przedsiębiorcy powinniśmy wiedzieć, że poza samą możliwością nadrukowania czegoś, na przykład logo firmowego na maseczkach, nie ma problemu z bardziej szczegółową personalizacją tego typu produktów. Przede wszystkim możemy wybrać, w jakim kolorze będzie projektowana przez nas maseczka ochronna. Zazwyczaj do wyboru mamy dwie opcje – kolor czarny i biały. To samo dotyczy gumek, które najczęściej dostępne są także w tych dwóch barwach.

Decydując się na umieszczenie nadruków promocyjnych na medycznych maseczkach ochronnych, dobrze też przemyśleć, czy nie warto skorzystać z możliwości ulokowania na gotowym produkcie nadruku certyfikatu i stempla FFP2. Dzięki nim wiadome będzie, że rozdawane przez nas maseczki są odpowiednie pod względem ich ochronności – i także to przyczyni się do skuteczności promocji naszego przedsiębiorstwa.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.