Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto zainwestować w nowy samochód?

Dlaczego warto zainwestować w nowy samochód?
Jeśli zakup nowego samochodu leży poza zasięgiem naszych możliwości finansowych, w grę wchodzi jedynie auto używane (albo np. rower :)). Jeśli natomiast możemy sobie pozwolić na pojazd z salonu, często zastanawiamy się, czy jednak nie lepiej będzie zaoszczędzić, odwiedzając komis, albo różnicę w cenie przeznaczyć na kupno samochodu używanego, za to w lepszym modelu. Poniżej prezentujemy garść powodów, dla których mimo wszystko warto zdecydować się na nowe auto. Po pierwsze, dobrze jest zwrócić uwagę na fakt, że kupno samochodu używanego wcale nie musi być aż tak atrakcyjne dla naszego portfela. Do ceny auta doliczyć trzeba bowiem koszty drobiazgowego przeglądu technicznego (bez którego mogą nas czekać naprawdę przykre niespodzianki), a często także wymiany m.in. filtrów, rozrządu czy oleju silnikowego. Nie zapominajmy też o tym, że w używanym samochodzie znacznie łatwiej o awarię, której nie usuniemy bezpłatnie w ramach serwisu gwarancyjnego – ani o tym, że ubezpieczenie takiego auta kosztować będzie istotnie więcej niż w przypadku nowego samochodu. Mało tego, kupując pojazd w salonie, często możemy liczyć na rozmaite promocje dotyczące pakietów ubezpieczeń.

Nowoczesne technologie

Z ekonomicznego punktu widzenia zakup nowego auta ma również tę zaletę, że zaawansowane technologie, jakie ma na wyposażeniu, potrafią konkretnie ograniczyć zużycie paliwa, bijąc pod tym względem na głowę kilkunastoletnie modele. Nowoczesne rozwiązania podnoszą też zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy – co ma znaczenie zwłaszcza wtedy, gdy samochód kupujemy po to, by jeździć nim całą rodziną. Różnego typu nowinki to więc nie tylko mało praktyczne gadżety, bez których spokojnie można się obejść. Zawsze to jednak miło kupić auto z podgrzewaniem foteli albo preferowanym przez nas wariantem klimatyzacji. Niestety, na tego typu parametry nie mamy wielkiego wpływu, decydując się na samochód z drugiej ręki.
Tylko zakup nowego pojazdu pozwala wybierać spośród dostępnych opcji wyposażenia – mówi przedstawiciel salonu Auto-Czajka. – A także wskazać wymarzony kolor lakieru lub obić foteli – dodaje.

Dodatkowe korzyści

Nowy samochód to wreszcie brak ryzyka, że ktoś spróbuje wcisnąć nam auto powypadkowe albo takie, którego status prawny jest co najmniej podejrzany. Jeśli zaś nawet po kilku latach postanowimy sprzedać pojazd, to przy założeniu, że dbaliśmy o jego stan techniczny, nie musimy wcale mocno obniżać ceny. Różnica procentowa między kwotą, za jaką kupiliśmy samochód, a „zyskiem” z jego późniejszej sprzedaży bywa z reguły istotnie większa w przypadku aut używanych, co stanowi kolejny argument przemawiający za nabyciem nowego modelu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.