Artykuł sponsorowany

Kasetony reklamowe. Co warto o nich wiedzieć?

Kasetony reklamowe. Co warto o nich wiedzieć?

Wykorzystanie reklamy w promocji firm czy produktów jest obecnie standardem. W natłoku materiałów, którymi są zasypywani potencjalni klienci, poszukuje się nowych, ciekawych i skutecznych rozwiązań. Jednym z nich są kasetony reklamowe, produkowane w wariantach tradycyjnych oraz z podświetleniem. Czym się one wyróżniają i co warto wiedzieć o ich możliwościach?

Czym jest kaseton reklamowy?

Kasetony reklamowe są konstrukcjami wykonanymi z lekkich materiałów przeznaczonymi do montażu na ścianie budynku lub w formie swobodnej, np. jako element wiszący pod sufitem czy nad wejściem. Zależnie od przeznaczenia oraz dostępnego miejsca mogą przyjmować kształt prostokątnych paneli o dowolnych wymiarach, a także przestrzennych kostek, okręgów, owali lub specyficznych wzorów. Dzięki współczesnej technice cięcia i frezowania materiałów można z nich wykonać nie tylko regularne formy geometryczne. Nie ma ograniczeń w konstruowaniu kasetonów, które kształtem mogą przypominać nawet filiżankę parującej kawy czy hamburgera. Te charakterystyczne nośniki reklamy mogę też być wycinane w ażurowe wzory. Dzięki temu powstaje kolorowe, często podświetlane logo lub kaseton z trójwymiarowym napisem.

Innym atutem kasetonów reklamowych jest ich przystosowanie do podświetlania. Elementy wykonane z nieprzejrzystych materiałów świetnie się zaprezentują wyodrębnione z tła żarówkami LED umieszczonymi pod spodem. Z kolei nośniki z pleksi lub innych przejrzystych tworzy można pokrywać nadrukiem i podświetlać od wewnątrz. Różnorodność elementów dotyczy nie tylko kształtów, ale i materiałów, z których się je wykonuje. W ostatnich latach są popularne kasetony z plexi, aluminium i dibondu.

Jeden nośnik – kilka funkcji

W przeciwieństwie do wielu innych form reklamy, kasetony nie tylko są jej nośnikiem. Odpowiednio zaprojektowane, stanowią też ciekawy sposób na podkreślenie obecności firmy na głównej ulicy miasta czy w galerii handlowej. W takim kontekście pełnią one funkcję informacyjną, wskazując, w którym miejscu znajduje się markowy sklep, biuro notarialne czy kawiarnia. Inną ważną funkcją kasetonów reklamowych jest ich udział we wzmacnianiu identyfikacji wizualnej firmy. Charakterystyczne logo, napis, wykonany czcionką o określonym kroju czy zestaw barw powodują, że każdy potencjalny klient utożsamia je z konkretnym asortymentem czy usługami. Wybór odpowiedniej formy graficznej może też budzić konkretne skojarzenia. Przykładowy, wymieniony wcześniej hamburger lub filiżanka kawy skierują w odpowiednie miejsce każdego głodnego lub spragnionego klienta. Wreszcie kasetony, które projektuje i wykonuje firma pracownia reklamowa LogArt są ciekawą formą dekoracji i dopełnieniem przestrzeni przed budynkiem. Atrakcyjny element z nazwą firmy czy instytucji umieszczony na stelażu lub cementowym cokole dodaje przestrzeni elegancji i podnosi prestiż otoczenia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.