Artykuł sponsorowany

Nietypowe gadżety reklamowe. Przegląd rozwiązań

Nietypowe gadżety reklamowe. Przegląd rozwiązań
Myśląc o gadżetach reklamowych, w pierwszym momencie wyobrażamy sobie długopisy z nadrukiem. W ślad za nimi podążają firmowe kalendarze, kubki opatrzone logo, smycze na telefony i klucze oraz koszulki z nadrukami. Jednak ten standardowy i wciąż niezwykle cenny zestaw materiałów promocyjnych warto niekiedy urozmaicić. Jakie nietypowe upominki reklamowe warto podarować swoim klientom?

Funkcje gadżetów reklamowych

Wręczanie dotychczasowym i potencjalnym klientom drobnych prezentów, opatrzonych nadrukiem z markowym logo, pełni dwojakie funkcje. Z jednej strony jest miłym ukłonem w stronę obdarowywanego, przecież wszyscy lubimy dostawać prezenty. Jednak nie bez powodu w charakterze gadżetów promocyjnych wykorzystuje się przedmioty użytkowe.
Z punktu widzenia marketingowca ważniejsza jest druga funkcja takich gadżetów, czyli rozpowszechnianie informacji o marce. Jeśli długopis, kalendarz czy kubek z nadrukiem promocyjnym jest w codziennym użyciu, zarówno jego użytkownik, jak i osoby, które mają z nim styczność, utrwalają sobie w świadomości istnienie twojej marki – zauważa nasz rozmówca z krakowskiej agencji reklamowej z drukarnią Studio Siedem Grzegorz Żółtowski.
Przygotowując kampanię promocyjną warto też pamiętać, że niektóre gadżety, choć sprawdzone i skuteczne, mogą ginąć w natłoku podobnych produktów. Przecież większość z nas posiada nawet kilka długopisów reklamowych różnych marek, a wybór tego, którego użyjemy, jest zwykle kompletnie przypadkowy. Dlatego dobrym pomysłem jest poszukiwanie oryginalnych przedmiotów na upominki reklamowe.

Nietypowe gadżety reklamowe – kilka propozycji

Oryginalne i eleganckie, ale też praktyczne. Przecież najważniejsze jest to, by klient korzystał z gadżetu, a przy okazji możliwie często był żywą reklamą twojej firmy. Toteż szukając nietypowych gadżetów reklamowych warto przyjrzeć się możliwościom nowych technologii. Wykorzystanie elektroniki w charakterze gadżetu reklamowego wbrew pozorom wcale nie jest kosztowne. Co ważne, im więcej egzemplarzy zamówisz, tym niższa będzie ich cena. Oprócz dość mocno rozpowszechnionych już pendrive’ów z nadrukiem, możesz sięgnąć po inne drobiazgi, takie jak powerbanki czy kalkulatory, które na pewno przydadzą się w większości biur. Chcesz, by gadżety z nadrukiem działały na zasadzie reklamy outdoorowej? Podaruj swoim klientom parasole i peleryny z nadrukiem albo promocyjne okulary przeciwsłoneczne. Z kolei jeśli oferta twojej firmy skierowana jest do osób zainteresowanych turystyką, pozwól im dostrzec cię w czasie podróży. W tym celu możesz wykorzystać walizki, torby czy kubki termiczne z nadrukiem, które zabiorą twoją reklamę w najmniej oczekiwane miejsca, na lotniska, do hoteli i na campingi. Poniżej wymieniliśmy zaledwie kilka propozycji przedmiotów, które możesz wykorzystać jako upominki promocyjne dla klientów i partnerów biznesowych. Pełen wachlarz możliwości jest naprawdę nieograniczony. Dzięki nowoczesnym technikom poligraficznym, dobre drukarnie mogą wykonać nadruk z logo lub sloganem twojej firmy na praktycznie dowolnym produkcie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.