Dobry Styl > Porady > Nietypowe gadżety reklamowe. Przegląd rozwiązań

Nietypowe gadżety reklamowe. Przegląd rozwiązań

Data: 14.02.2019 Kategoria: Porady

Myśląc o gadżetach reklamowych, w pierwszym momencie wyobrażamy sobie długopisy z nadrukiem. W ślad za nimi podążają firmowe kalendarze, kubki opatrzone logo, smycze na telefony i klucze oraz koszulki z nadrukami. Jednak ten standardowy i wciąż niezwykle cenny zestaw materiałów promocyjnych warto niekiedy urozmaicić. Jakie nietypowe upominki reklamowe warto podarować swoim klientom?

Funkcje gadżetów reklamowych

Wręczanie dotychczasowym i potencjalnym klientom drobnych prezentów, opatrzonych nadrukiem z markowym logo, pełni dwojakie funkcje. Z jednej strony jest miłym ukłonem w stronę obdarowywanego, przecież wszyscy lubimy dostawać prezenty. Jednak nie bez powodu w charakterze gadżetów promocyjnych wykorzystuje się przedmioty użytkowe.

Z punktu widzenia marketingowca ważniejsza jest druga funkcja takich gadżetów, czyli rozpowszechnianie informacji o marce. Jeśli długopis, kalendarz czy kubek z nadrukiem promocyjnym jest w codziennym użyciu, zarówno jego użytkownik, jak i osoby, które mają z nim styczność, utrwalają sobie w świadomości istnienie twojej marki – zauważa nasz rozmówca z krakowskiej agencji reklamowej z drukarnią Studio Siedem Grzegorz Żółtowski.

Przygotowując kampanię promocyjną warto też pamiętać, że niektóre gadżety, choć sprawdzone i skuteczne, mogą ginąć w natłoku podobnych produktów. Przecież większość z nas posiada nawet kilka długopisów reklamowych różnych marek, a wybór tego, którego użyjemy, jest zwykle kompletnie przypadkowy. Dlatego dobrym pomysłem jest poszukiwanie oryginalnych przedmiotów na upominki reklamowe.

Nietypowe gadżety reklamowe – kilka propozycji

Oryginalne i eleganckie, ale też praktyczne. Przecież najważniejsze jest to, by klient korzystał z gadżetu, a przy okazji możliwie często był żywą reklamą twojej firmy. Toteż szukając nietypowych gadżetów reklamowych warto przyjrzeć się możliwościom nowych technologii.

Wykorzystanie elektroniki w charakterze gadżetu reklamowego wbrew pozorom wcale nie jest kosztowne. Co ważne, im więcej egzemplarzy zamówisz, tym niższa będzie ich cena. Oprócz dość mocno rozpowszechnionych już pendrive’ów z nadrukiem, możesz sięgnąć po inne drobiazgi, takie jak powerbanki czy kalkulatory, które na pewno przydadzą się w większości biur.

Chcesz, by gadżety z nadrukiem działały na zasadzie reklamy outdoorowej? Podaruj swoim klientom parasole i peleryny z nadrukiem albo promocyjne okulary przeciwsłoneczne. Z kolei jeśli oferta twojej firmy skierowana jest do osób zainteresowanych turystyką, pozwól im dostrzec cię w czasie podróży. W tym celu możesz wykorzystać walizki, torby czy kubki termiczne z nadrukiem, które zabiorą twoją reklamę w najmniej oczekiwane miejsca, na lotniska, do hoteli i na campingi.

Poniżej wymieniliśmy zaledwie kilka propozycji przedmiotów, które możesz wykorzystać jako upominki promocyjne dla klientów i partnerów biznesowych. Pełen wachlarz możliwości jest naprawdę nieograniczony. Dzięki nowoczesnym technikom poligraficznym, dobre drukarnie mogą wykonać nadruk z logo lub sloganem twojej firmy na praktycznie dowolnym produkcie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *