Dobry Styl > Porady > Wyjazd służbowy: w jakim hotelu się zatrzymać?

Wyjazd służbowy: w jakim hotelu się zatrzymać?

Data: 21.03.2019 Kategoria: Porady

Podróż biznesowa wymaga odpowiedniego miejsca noclegowego i hotelu świadczącego określony zakres usług: nie każda bowiem placówka spełni wymagania biznesmana czy pracownika firmy. I nie chodzi tu tylko, wbrew pozorom, o poziom komfortu! Jakie to wymagania? Jaki wybrać hotel na wyjazd służbowy? Na te i inne pytania postaramy się udzielić odpowiedzi w niniejszym artykule. Zapraszamy do lektury!

Położenie ma znaczenie

Na początek poszukajmy miejsca, które będzie dogodnie położone. Co to znaczy? Obiekt hotelowy powinien zlokalizowany być tak, by był do niego łatwy dojazd, zarówno przy pomocy transportu publicznego, jak i samochodem. Dla samochodów powinien być wyznaczony strzeżony parking. Na co jeszcze zwracać uwagę poza łatwym dojazdem? Wszystko zależy od planów samego gościa: jeżeli będzie udawać się do siedziby firmy, siedziba ta z dużą dozą prawdopodobieństwa znajduje się w centrum miasta. Dlatego hotel powinien być położony w centrum lub bardzo blisko niego: rano będzie można z łatwością dojechać na miejsce, unikając korków, zaś po długim i owocnym dniu pracy nie trzeba będzie wracać przez całe miasto na nocleg.

Oferta dla biznesu

Poszukując hotelu na wyjazd służbowy warto sprawdzić, czy placówka stwarza także odpowiednie warunki do pracy w swoim budynku. Na co zwracać uwagę? Spytajmy eksperta z branży hotelowej, specjalistę z Hotelu Amber z Gdańska. – Przede wszystkim przyjazny biznesowi hotel ma w ofercie możliwość skorzystania z pomieszczeń przeznaczonych do pracy i służących do realizacji określonych zadań. Są to na przykład sala konferencyjna i pomieszczenia do prowadzenia rekrutacji – informuje ekspert. Dostępność przestrzeni dedykowanej pracy pozwoli na realizację biznesowych działań, takich jak organizacja spotkania biznesowego, konferencji, szkolenia czy rekrutacji kadry. Pomieszczenia do pracy powinny być wyposażone we wszelkie niezbędne do realizacji tych celów udogodnienia, jak rzutnik, ekran, sprzęt audio, dostęp do internetu itp. Pomieszczenia powinny być też łatwo przystosowywane do potrzeb i wielkości grupy pracujących osób, zaś hotelowa obsługa powinna czuwać w gotowości, by w razie potrzeby pomóc.

Pokoje i co jeszcze?

Wyjazd w interesach to jednak nie tylko praca w biurze. Niejednokrotnie trzeba również do pracy się przygotować i/lub podsumować ją post factum. Dlatego w hotelu sprzyjającym biznesowym wyjazdom znajdziemy przestrzeń do pracy także w hotelowych pokojach. Każde z pomieszczeń wyposażone jest w miejsce do pracy (biurko lub blat z dodatkowym oświetleniem), do tego dogodny dostęp do internetu, zaś wyposażenie pokoju obejmuje m.in. żelazko czy suszarkę, by móc zadbać o swoją doskonałą prezencję przed realizacją działań.

To jednak nie wszystko! Po dniu wytężonej pracy dobrze jest zadbać o spokój ducha: hotel przyjazny biznesowi ma również dedykowaną ofertę i w tej dziedzinie. Może to być wstęp do strefy SPA, mogą być masaże i zabiegi relaksacyjne, a jeśli do tego obiekt położony jest blisko atrakcji turystycznych – spacer w uroczych okolicznościach.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *