Z jakich aplikacji biznesowych warto korzystać?
Wirtualne spotkania z załogą
Kiedy nasz zespół liczy więcej niż tylko kilka osób, a także w sytuacji, gdy poszczególni członkowie ekipy rozproszeni są po całym świecie, warto wesprzeć się aplikacjami takimi jak Appear, ClickMeeting czy Skype for Business. Umożliwiają one nie tylko prowadzenie wideokonferencji dla wielu osób jednocześnie, ale też podgląd w ich trakcie prezentacji i innych dokumentów czy późniejsze odtworzenie zapisu rozmów.Zarządzanie wieloosobowymi projektami
W codziennej pracy zespołowej nieocenione mogą okazać się z kolei np. Slack, Kanban, Trello Dapulse lub Wunderlist. Ułatwiają one delegowanie i priorytetyzację zadań oraz śledzenie postępu ich realizacji, pozwalając też na dzielenie się dokumentami i ich komentowanie. Niektóre aplikacje wyposażono dodatkowo w funkcjonalności umożliwiające wprowadzenie elementu grywalizacji do pracy działających równolegle zespołów.Obsługa transportu i floty
Kiedy prowadzone przez nas przedsiębiorstwo dysponuje własną flotą pojazdów, zdecydowanie warto rozważyć korzystanie z programów takich jak VIZAN SOFIT oferowany przez firmę Sprint. Dzięki temu nie tylko będziemy znali dokładne położenie każdego firmowego auta, ale też przeanalizujemy raporty z pomiaru prędkości czy przebytej drogi oraz skomunikujemy się głosowo z kierowcą. Niewątpliwą zaletą są także funkcje wyznaczania optymalnej trasy dojazdu albo zarządzania dokumentami związanymi z eksploatacją floty (polisy ubezpieczeniowe, badania techniczne, stany liczników, tankowania, leasing itd.).Obsługa plików
Aplikacje do sprawnego zarządzania dokumentami przydadzą się zresztą w każdej firmie, niezależnie od branży. Na uwagę zasługują zwłaszcza programy umożliwiające przechowywanie plików w chmurze, gdzie dostęp do nich mają upoważnione osoby (np. GoogleDrive, Dropbox), a także aplikacje ułatwiające tworzenie samych plików. AdobeScan pozwoli na przykład wykorzystać aparat telefonu w charakterze skanera, Evernote pomoże budować prezentacje i dokumenty tekstowe wraz z komentarzami, a Canva – pliki graficzne. Dzięki apce FullContact zapanujemy wreszcie nad wszystkimi profilami klientów i kontrahentów, natomiast dzięki Shiftowi – nad wszystkimi kontami mailowymi posiadanymi przez nas.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana