Artykuł sponsorowany

Zastosowanie technologii IML 3D na pojemnikach

Zastosowanie technologii IML 3D na pojemnikach
Etykiety pełnią bardzo istotną rolę. Ich zadaniem jest nie tylko informowanie kupującego o zawartości danego opakowania, ale także wzbudzenie w nim chęci zakupu konkretnego produktu. Taką funkcję pełnią także etykiety płaskie wykonywane w technologii IML 3D, które znajdziemy np. na pojemnikach.

Etykiety płaskie w technologii IML 3D – czym są?

Etykiety płaskie w technologii IML 3D to specjalne produkty, które wykonuje się z polipropylenu. Jest to wysokiej jakości tworzywo sztuczne, które oferuje duże możliwości formowania. Ich zaletą jest także wygląd – etykiety tego typu dają wrażenie głębi obrazu oraz trójwymiarowego efektu. Dzięki temu zwracają na siebie uwagę konsumentów, zachęcając ich do wyboru tak wyglądającego produktu. Projektowaniem i wykonawstwem takich etykiet zajmuje się w Polsce tylko jedna firma, mająca 20 lat doświadczenia – Profix 3D. Ogromną zaletą etykiet IML 3D jest także ich niewielki koszt produkcji, który sprawia, że warto się nimi zainteresować. Takie właściwości etykiet płaskich w technologii IML 3D pozwalają na ich bardzo szerokie zastosowanie. Często pojawiają się one na pojemnikach, zwłaszcza tych przeznaczonych dla najmłodszych – dzieciom bardzo podobają się bowiem efekty wizualne, jakie dają etykiety w technologii IML 3D, a to z kolei sprawia, że zachęcają one swoich rodziców do zakupu tak wyglądającego produktu.

Technologia IML 3D na pojemnikach

Etykiety wykonane w technologii IML 3D mogą być nanoszone na pojemniki w różny sposób. Mogą mieć postać etykiet samoprzylepnych, które z łatwością można nakleić na pojemnik i tym samym lepiej przygotować go do sprzedaży. Etykiety mogą być także poddawane kaszerowaniu lub laminowaniu. Mogą być także zgrzewane folią lub dołączone do produktu za pomocą zszywek. Dzięki wielu możliwościom nanoszenia etykiet, ich zastosowanie jest bardzo szerokie. Etykiety płaskie IML 3D pojawiają się także na opakowaniach kartonowych, na kubkach, wieczkach oraz produktach szklanych. Ich zaletą jest także trudność w podrobieniu, co chętnie wykorzystują producenci oryginalnych produktów lub dóbr luksusowych, które są często nielegalnie powielane. Zastosowanie technologii IML 3D uniemożliwia odtworzenie wyglądu etykiety osobom do tego nieuprawionym i tym samym pomaga w lepszym chronieniu interesów producenta. Kupujący z kolei na podstawie etykiety 3D mogą samodzielnie odróżnić wysokiej jakości oryginalny produkt od jego podróbki.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.