W jaki sposób urządzić salę dla pracowników call center?
Wycieszenie przestrzeni biurowej
Sala dla pracowników call center to bardzo wymagająca przestrzeń. Pracuje w niej dużo ludzi, którzy cały czas telefonują i głośno rozmawiają. Dlatego najważniejsze w zaprojektowaniu tej przestrzeni jest przemyślenie, w jaki sposób można wyciszyć wnętrze, zapewniając lepszy komfort pracy. W tym celu sprawdzić się mogą Panele dźwiękochłonne, które można instalować na ścianach lub sufitach, do tego (tam, gdzie to potrzebne) akustyczne ścianki działowe i mobilne przepierzenia o wysokich parametrach tłumienia oraz solidnie tłumiące dźwięki wykładziny dywanowe. Dobrym rozwiązaniem jest również zastosowanie sufitów akustycznych.Zwłaszcza, że sala dla nich przeznaczona jest zwykle przestrzenią typu open space, zatem wymienione powyżej element świetnie się tutaj sprawdzą – komentuje nasz rozmówca z firmy Interbiuro.
Koncentracja i regeneracja
Ale praca to nie tylko koncentracja – to również regeneracja. Z tego powodu, myśląc nad aranżacją biura, powinniśmy się również zastanowić co zrobić, żeby powierzchnia sprzyjała wypoczynkowi. Każdy potrzebuje chwili relaksu, dzięki temu może lepiej wykonywać swoje obowiązki. Zatem warto wydzielić specjalne strefy funkcjonalne, służące do rozmów czy odpoczynku, a pracownicy będą bardziej zmotywowani do pracy i z większą energią podejdą do postawionych przed nimi zadań.Projektowanie zostaw profesjonalistom
Zaprojektowanie sali dla pracowników call center najlepiej jest powierzyć profesjonalistom. Oni najlepiej wiedzą, w jaki sposób zaaranżować przestrzeń, aby jak najefektywniej wykorzystać jej potencjał. Nie tylko przygotują aranżację wnętrza, ale również zaopatrzą je w kompleksowe wyposażenie, zdejmując z nas ogromny ciężar i wielką odpowiedzialność za stworzenie funkcjonalnego biura.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana