W jakim celu warto zamówić koszulki z nadrukiem?
Obecnie reklamy otaczają potencjalnych klientów niemal na każdym kroku. Są emitowane nie tylko w telewizji, Internecie czy radiu, ale są również umieszczane na przedmiotach – od kalendarzy, przez naczynia, aż po przybory do pisania. Popularnym sposobem jest również prezentowanie logotypu danej firmy na odzieży. Dotyczy to szczególnie koszulek z nadrukiem. Jakie korzyści może przynieść takie rozwiązanie?
Reklama na koszulkach – czy to ma sens?
Koszulki z nadrukiem mogą zamówić różnego rodzaju firmy, niezależnie od tego, czym konkretnie się zajmują. Jest to niedrogi sposób na reklamę dla danego przedsiębiorstwa, która w dodatku jest mobilna, więc więcej osób ją zobaczy. To przyczyni się do utrwalenia wizerunku marki w świadomości konsumentów.
Koszulkę z nadrukiem można podarować zarówno pracownikom, jak i klientom firmy. Chętnie będą korzystali z prezentu, który jest praktyczny. Odzieży z logiem nie trzeba nosić jedynie do pracy, klienci mogą zakładać ją na co dzień. Poza tym, jeśli koszulka jest wygodna, jest szansa, że zostanie wykorzystana w takich sytuacjach jak biegi czy zawody sportowe, gdzie na pewno wiele osób zwróci na nią uwagę. Dodatkowo, obdarowana osoba będzie prawdopodobnie przychylniej myślała o firmie, od której dostała prezent.
Dobra reklama na koszulce – klucz do sukcesu
Aby pracownicy i klienci nosili koszulkę z nadrukiem, którą zostali obdarowani, nie wystarczy, że będzie ona wygodna i przypomni im o lubianej firmie. Przede wszystkim musi być po prostu atrakcyjna estetycznie, dlatego ważne jest, aby wykonać ją starannie i szczegółowo przemyśleć design.
Szczególnie popularne są T-shirty z nieoczywistym sloganem. Stwórz kreatywne hasło i opatrz je logiem Twojej firmy, a klienci na pewno chętnie założą taką koszulkę – podpowiada pracownik agencji reklamowej Studio Siedem.
Przemyśl materiał, fason, kolor, umiejscowienie loga oraz ewentualną sentencję, która będzie widniała na oferowanej przez Twoją firmę odzieży. Nie wystarczy umieścić reklamy na koszulce, trzeba zastanowić się też, co zrobić, aby przekaz był skuteczny. Zadbaj więc po pierwsze o to, aby obdarowani chcieli nosić T-shirty z nadrukiem, a po drugie, aby logo przykuwało uwagę. Co nie znaczy, że ma ono być duże i rzucać się w oczy – przy projektowaniu koszulek potrzeba nieco sprytu. Dlatego warto skorzystać z usług firmy, której pracownicy będą w stanie udzielić pomocnych rad podczas projektowania oraz na innych etapach procesu tworzenia T-shirtów. Podpowiedzą oni, co warto umieścić na koszulce, a sami zajmą się realizacją zlecenia.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana