Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Utrwalanie marki w świadomości
Logo i nazwa firmy umieszczone na używanym codziennie długopisie czy kubku będą widoczne nie tylko dla jego właściciela i użytkownika, ale także dla osób postronnych, co dodatkowo zwiększa zasięg oddziaływania tej formy promocji. Im więcej ludzi kojarzy zaś nasze przedsiębiorstwo, tym większa szansa, że skorzystają z naszych usług. Mając zaś wybór pomiędzy podobnymi ofertami konkurujących ze sobą firm, postawią raczej na tę, którą w pewien sposób znają i która dobrze się im kojarzy.Dobry przekaz i jego nośnik
Trudno sobie zresztą wyobrazić lepszy sposób budowania takich pozytywnych skojarzeń niż właśnie gadżety reklamowe. Jeśli będą odznaczały się wysoką jakością, również firma, której logo na sobie noszą, postrzegana będzie jako solidna i rzetelna. – Jest to zarazem rozwiązanie na tyle niedrogie, że mogą uwzględnić je w budżecie nawet niewielkie, wchodzące dopiero na rynek przedsiębiorstwa – mówi przedstawiciel wyspecjalizowanej w produkcji takich gadżetów firmy Videodruk. – Nic nie stoi też oczywiście na przeszkodzie, by podarować klientom czy kontrahentom nieco bardziej ekskluzywne przedmioty, jak choćby wieczne pióro czy sprzęt elektroniczny opatrzony stosownym wizerunkiem – dodaje.Docenienie lojalności
Jest to doskonałe narzędzie wzmacniania dobrych relacji z osobami, które już znają naszą firmę. Gdy otrzymają od nas tego rodzaju upominek – np. na urodziny czy święta – raczej niewielkie będzie ryzyko, że postanowią rozważyć udanie się do konkurencji. Wzrosną natomiast szanse na to, że polecą nasze przedsiębiorstwo swoim znajomym. Oni zaś widząc, jak dbamy o klientów, łatwiej dadzą się przekonać, że to właśnie nam warto zaufać. Gadżety reklamowe mogą ponadto stać się formą nagrody za zakup określonej ilości towaru, wydanie pewnej kwoty na zakupy w naszym sklepie albo nawet polubienie fanpage’a, stanowiąc tym samym dodatkową zachętę do skorzystania z naszych usług. Trudno sobie też bez takich gadżetów wyobrazić dobrze przygotowane stoisko na targach branżowych czy współorganizowaną przez nas konferencję.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana