Rodzaje kalendarzy
Dla wielu osób zakup kalendarza jest niezbędnym elementem rozpoczęcia kolejnego roku. Puste kartki dają poczucie nowego początku i skłaniają do refleksji na temat tego, co się wydarzy. Dlatego warto zaopatrzyć się w kalendarz, zwłaszcza że teraz ich wybór na rynku jest bardzo duży. Produkty te mogą posłużyć też jako reklama Twojego przedsiębiorstwa. Jakie są rodzaje kalendarzy?
Jednodzielne, dwudzielne…
Kalendarze można podzielić ze względu na to, ile miesięcy będzie widocznych po ich zawieszeniu na ścianie. Mogą być zatem jednodzielne, dwudzielne, trójdzielne i czterodzielne. Nad kartkami z rozkładem miesięcy znajduje się zazwyczaj zdjęcie lub logo firmy. Czasem na dole umieszcza się również miniaturowy rozkład kolejnego i poprzedniego miesiąca, dotyczy to zwłaszcza kalendarzy jednodzielnych. Wybór jednego z nich zależy od preferencji klienta oraz od ilości dostępnego miejsca.
Kalendarz wiszący czy stojący?
Najczęściej wyróżnia się kalendarze biurkowe (stojące) i ścienne (wiszące). Na kartach kalendarzy biurkowych może być widoczny cały miesiąc albo tydzień. W drugim przypadku notowanie wydarzeń przypadających na dany dzień będzie o wiele łatwiejsze, a to udogodnienie może się okazać przydatne w pracy. Kalendarze wiszące natomiast mogą być podzielone na 1, 2, 3 lub 4 miesiące. Czasem wyposaża się je w spiralę albo listwę, tak aby ułatwić ich mocowanie na ścianie.
Inne rodzaje kalendarzy
Poza tymi najbardziej popularnymi, można się spotkać również z innymi rodzajami kalendarzy. Przykładem są warianty listwowane, zwane też planszowymi. W ich przypadku dużą wagę przywiązuje się do grafiki, ponieważ funkcja estetyczna jest tu bardzo ważna. Produkty tego typu sprawdzą się świetnie jako kalendarze reklamowe. W nienarzucający się sposób zaprezentują informacje o danej firmie.
Kolejną opcją są tak zwane biuwary. Są to kalendarze mające postać planszy, którą umieszcza się na biurku. Są bardzo praktyczne, bo można na nich nie tylko zaznaczać ważne spotkania, ale również zapisywać notatki. Komu choć raz nie zdarzyło się szukać gorączkowo kartki papieru, podczas gdy osoba po drugiej stronie linii już zaczynała dyktować ważny numer czy adres? Biuwar zawsze będzie pod ręką, dlatego sytuacje jak te przestaną być problemem.
Kalendarz jako reklama firmy
Dlaczego kalendarz to dobry pomysł na promocję firmy? Praktyczne gadżety reklamowe są atrakcyjniejsze dla klientów. Przejrzyste kalendarze wysokiej jakości pomogą Ci zbudować renomę Twojej marki w świadomości potencjalnych klientów – podpowiada pracownik firmy Dem Druk.
W końcu kalendarz to coś, z czego korzysta się codziennie. Zatem klienci, których obdarujesz takim gadżetem, będą mieli styczność z nazwą Twojej firmy każdego dnia. Kalendarze to świetny sposób na całoroczną reklamę.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana