Wesele w hotelu: czy to dobry pomysł?
Zakres przygotowań
Organizacja wesela rozpoczyna się od znalezienia i zarezerwowania miejsca, w którym nasza impreza będzie się odbywać. Najlepsze sale weselne mają terminy zarezerwowane nawet na dwa lata do przodu, podobnie rzecz się ma z dobrym fotografem czy zespołem weselnym. Dlatego właśnie organizację wesela trzeba planować z naprawdę dużym wyprzedzeniem. A do tego dochodzą jeszcze kwestie przygotowania i przystrojenia sali, zapewnienia cateringu, a jeśli wesele odbywać się będzie poza miejscem zamieszkania pary młodej lub jego najbliższą okolicą – także miejsc noclegowych dla gości. Tu właśnie w sukurs przychodzi hotel. – Hotele są dziś nastawione na kompleksową realizację usług różnego typu. Współczesne placówki oferują nie tylko miejsca noclegowe, ale również organizację szkoleń i imprez integracyjnych, konferencji i spotkań biznesowych, a także możliwość holistycznego przygotowania i zorganizowania imprez okolicznościowych, w tym wesel – informuje nas ekspert z Hotelu Amber z Gdańska. – Organizacja wesela w takim hotelu to nie tylko delegacja uciążliwych obowiązków związanych z przygotowaniami osobom mającym doświadczenie w tej dziedzinie, to również mniej stresu dla przyszłych państwa młodych i więcej czasu dla siebie. Gros z usług dostępnych jest w ramach opłaconej usługi, młodym pozostaje w zasadzie tylko koordynacja i dopilnowanie terminów – dodaje ekspert.Wesele w hotelu: kompleksowa obsługa
Jakie są zatem zalety organizacji wesela w hotelu? Przede wszystkim decydujemy się na kompleksową obsługę naszej imprezy. Wykupując daną usługę mamy do dyspozycji nie tylko salę weselną, ale również bazę noclegową, hotelową restaurację ze specjalnie przygotowanym na tę niepowtarzalną okazję menu oraz szereg usług dodatkowych, które pomogą uświetnić każdą ceremonię. Tu zakres będzie się oczywiście różnić w zależności od placówki: może to być ognisko, pokaz sztucznych ogni, gotowania na żywo, fotobudka, wstęp do strefy SPA-Wellness itp. A jeśli dany hotel nie ma określonej rozrywki w pakiecie? Nic nie szkodzi, obecność na rynku usług weselnych i doświadczenie w organizacji imprez tego typu oznaczają również szeroką sieć kontaktów w branży, opiekun naszej imprezy z pewnością zajmie się zapewnieniem stosownych atrakcji i zaspokoi nasze oczekiwania. Szczególną troskę i poczucie bezpieczeństwa zapewni nam właśnie hotelowy personel: zadba on o dobranie najlepszego dla naszych gustów menu, zaproponuje optymalne dla danej liczby gości ustawienie stołów, pomoże przy wyborze weselnych dekoracji, może zaproponować motyw przewodni imprezy etc. A doświadczenie zdobyte przy organizacji wesel sprawi, że nasza impreza nie tylko odbędzie się bez zakłóceń, ale zostanie zapamiętana jako doskonale zorganizowane i niepowtarzalne wydarzenie.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana