Artykuł sponsorowany

Komunikacja kryzysowa w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Jak powinna wyglądać?

Komunikacja kryzysowa w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Jak powinna wyglądać?

Kryzysy spotykają wiele firm z różnych branż. Nie ma na to reguły. Kryzys często wiąże się z kryzysem wizerunkowym, utratą zaufania i źle rzutuje na reputację marki, którą buduje się wiele lat. Jednym ze źródeł kryzysu może być pogorszenie wyników finansowych firmy oraz prowadzone postępowanie restrukturyzacyjne. Co jednak zrobić, aby odbudować reputację? Podpowiadamy, jak powinna wyglądać komunikacja kryzysowa!

Wsparcie kancelarii w zakresie komunikacji kryzysowej

Dzięki odpowiednio wdrożonym działaniom restrukturyzacyjnym istnieje możliwość poprawienia sytuacji w firmie, która ma problem z płynnością finansową. Restrukturyzacja daje szansę na przetrwanie i powrót do sprawnego funkcjonowania. Jej celem jest uniknięcie ogłoszenia upadłości. Pomoc kancelarii jest tutaj bardzo potrzebna. Dzięki pomocy ekspertów możliwa jest poprawa relacji z wierzycielami i kontrahentami. Kancelaria podejmuje także negocjacje polubowne po to, by uniknąć restrukturyzacji lub upadłości.

Dobrze opracowany plan jest podstawą każdego postępowania restrukturyzacyjnego, którego celem jest wyciągnięcie firmy z kłopotów. A jak wiadomo, wszelkie kłopoty finansowe i problemy z wypłacalnością źle rzutują na reputację marki i wiążą się z kryzysem wizerunkowym.

Nasza kancelaria oferuje profesjonalną pomoc obejmującą komunikację kryzysową w postępowaniu restrukturyzacyjnym. W zakres komunikacji kryzysowej wchodzi m.in. komunikacja wewnętrzna w firmie, negocjacje i rozmowy z wierzycielami, mediami i innymi interesantami – zauważa radca prawny z Kancelarii Burkot Legal w Łodzi.

Jakich zachowań unikać, aby nie pogłębić kryzysu?

Warto zadbać o opracowanie planu komunikacji kryzysowej, aby uniknąć niechcianych błędów i mieć kontrolę nad wszystkim. W tym celu należy zgłosić się po wsparcie do doświadczonej kancelarii, przygotować wzór oświadczenia czy briefing prasowy. Działanie na własną rękę może skutkować pogłębieniem kryzysu.

Mało która firma jest przygotowana na zarządzanie komunikacją w kryzysie, dlatego jeżeli wiesz, że Twoja firma ma problemy z wypłacalnością i wszystko kieruje się w stronę kryzysu, warto podjąć współpracę z ekspertami, którzy poprzez dokładną analizę przygotują strategię działania.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.