Konserwacja czy lakierowanie. Jak walczyć z rdzą?
Korozja samochodu to przykre zjawisko. Rdza lubi atakować z zaskoczenia, a jej ogniska mogą pojawić się w wielu miejscach – na podwoziu, progach, nadkolach, spodzie drzwi czy błotników oraz przy łączeniach elementów nadwozia. Szczególnie narażone na korozję są fragmenty powłoki lakierniczej, odrapane i obite do gołej blachy. Zdarte miejsca można na nowo polakierować lub też – w przypadku, gdy ubytek nie jest duży – poddać konserwacji.
Preparaty na rdzę – sposób na ochronę Twojego samochodu
Dobry preparat antykorozyjny może zdziałać cuda. Doskonale o tym wiedzą pracownicy profesjonalnych warsztatów, którzy zabezpieczają w ten sposób karoserie pojazdów. Odpowiednia warstwa środka konserwującego efektywnie wypiera wodę ze szczelin i mikropęknięć. Jednocześnie odcina dostęp tlenu do blacharki, zapobiegając rozwojowi korozji. Za jeden z najskuteczniejszych preparatów antykorozyjnych na polskim rynku uchodzi RUST STOP. Przyjmuje on formę poręcznego aerozolu, wtryskiwanego pod ciśnieniem w zamknięte profile nadwozia. Produkt działa osłonowo, a także w momencie wystąpienia pierwszych symptomów korozji. Posługiwanie się aerozolem jest bardzo proste. Przy zachowaniu odpowiednich środków ostrożności niezbędne prace konserwacyjne możemy wykonać samodzielnie. Wystarczy nabyć produkt i zapoznać się z instrukcją obsługi.
Lakierowanie auta? Nie zawsze opłacalne
Lakierowanie auta nie zawsze ma sens ekonomiczny – naprawa drobnej rysy w profesjonalnym serwisie samochodowym może nas kosztować nawet kilkaset złotych. Zainwestowanie w odpowiedni preparat w stylu RUST STOP okaże się w tym przypadku o wiele lepszą decyzją. Oczywiście zdarzają się sytuacje, gdy uszkodzenia na powłoce lakierniczej są nadzwyczaj rozległe. Wówczas ich zakonserwowanie przeciwko korozji może okazać się trudne czy wręcz niewykonalne. Dochodzą tu też względy estetyczne – mało kto chce korzystać z pojazdu posiadającego widoczne defekty karoserii. Jeżeli jednak nie mamy pieniędzy na wizytę u lakiernika lub musimy z taką wizytą poczekać, zapobiegawcze zastosowanie środka antykorozyjnego nie zaszkodzi. Czasowa ochrona okaże się korzystna dla nadwozia i podwozia pojazdu – zwłaszcza przy zabezpieczaniu przekrojów zamkniętych, szwów, połączeń zgrzewanych, zakładkowych oraz wielu innych trudno dostępnych miejsc.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana