Usługa naprawy telefonów door to door
Co trzeba zrobić?
Właściciel telefonu musi zadbać tak naprawdę jedynie o trzy sprawy: o wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie internetowej serwisu (umieszcza się tam chociażby informację o adresie, pod który ma zostać dostarczony telefon po naprawie), o bezpieczne zapakowanie sprzętu (np. w oryginalne pudełko albo w kopertę z folią bąbelkową) oraz o uregulowanie należności (przelewem lub kurierowi przy odbiorze).Komfortowe rozwiązanie
Może to być bowiem zarówno adres domowy, jak i np. siedziba firmy, w której pracujemy. To my decydujemy o tym, która opcja jest dla nas wygodniejsza. Nie tracimy czasu i pieniędzy (chociażby na paliwo do auta), nie stoimy w korkach, nie denerwujemy się wreszcie, że zbliża się godzina zamknięcia serwisu, albo że nie możemy go szybko znaleźć? Usługę naprawy telefonu „door to door” docenią również osoby chore, niepełnosprawne lub mieszkające stosunkowo daleko od punktów serwisowych.Czas naprawy
W formularzu oprócz adresu warto podać informacje na temat charakteru samej usterki. Niekiedy sprawa jest jasna: zbita szybka wyświetlacza, uszkodzony mikrofon bądź głośnik, niesprawny port ładowania itp. Co jednak w przypadku, gdy telefon po prostu nie reaguje? Wówczas też przekazujemy go kurierowi, który dostarcza sprzęt do serwisu – tam fachowcy stawiają precyzyjną diagnozę i sporządzają wycenę naprawy, którą trzeba potwierdzić. Czas usuwania usterki zależy od stopnia jej zaawansowania, z reguły wynosi jednak około 48 godzin. W wielu przypadkach jednak naprawiony telefon dostaniemy z powrotem już następnego dnia od nadania!Kwestie bezpieczeństwa
Przesyłka w obie strony jest z założenia ubezpieczona. Na wszelki wypadek możemy przed oddaniem telefonu i akcesoriów kurierowi dokładnie je sfotografować – również po zapakowaniu. Dzięki temu będziemy mieć dowody na okoliczność reklamacji z tytułu uszkodzenia sprzętu w transporcie.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana