Artykuł sponsorowany

Usługa naprawy telefonów door to door

Usługa naprawy telefonów door to door
Współczesny człowiek bez telefonu jest niemal jak bez ręki – wiedzą o tym najlepiej zwłaszcza ci, którzy doświadczyli poważniejszego uszkodzenia sprzętu. Zdenerwowanie związane z wystąpieniem ewentualnej usterki dodatkowo zaś rośnie, gdy musimy znaleźć czas, aby dostać się do serwisu – najpierw, żeby zostawić urządzenie, a potem, by je odebrać. Rozwiązaniem tego problemu jest usługa naprawy „door to door”. Na czym polega? Tłumaczenie z angielskiego to oczywiście „od drzwi do drzwi”, co z grubsza objaśnia sposób załatwienia całej sprawy. Otóż uszkodzony telefon zostaje odebrany od nas „spod drzwi” przez kuriera i tą samą drogą wraca do nas po naprawie. Zorganizowanie tego udogodnienia leży po stronie serwisu, który nieraz – jak to jest w przypadku choćby warszawskiego MacForce – pokrywa również koszty przesyłki.

Co trzeba zrobić?

Właściciel telefonu musi zadbać tak naprawdę jedynie o trzy sprawy: o wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie internetowej serwisu (umieszcza się tam chociażby informację o adresie, pod który ma zostać dostarczony telefon po naprawie), o bezpieczne zapakowanie sprzętu (np. w oryginalne pudełko albo w kopertę z folią bąbelkową) oraz o uregulowanie należności (przelewem lub kurierowi przy odbiorze).

Komfortowe rozwiązanie

Może to być bowiem zarówno adres domowy, jak i np. siedziba firmy, w której pracujemy. To my decydujemy o tym, która opcja jest dla nas wygodniejsza. Nie tracimy czasu i pieniędzy (chociażby na paliwo do auta), nie stoimy w korkach, nie denerwujemy się wreszcie, że zbliża się godzina zamknięcia serwisu, albo że nie możemy go szybko znaleźć? Usługę naprawy telefonu „door to door” docenią również osoby chore, niepełnosprawne lub mieszkające stosunkowo daleko od punktów serwisowych.

Czas naprawy

W formularzu oprócz adresu warto podać informacje na temat charakteru samej usterki. Niekiedy sprawa jest jasna: zbita szybka wyświetlacza, uszkodzony mikrofon bądź głośnik, niesprawny port ładowania itp. Co jednak w przypadku, gdy telefon po prostu nie reaguje? Wówczas też przekazujemy go kurierowi, który dostarcza sprzęt do serwisu – tam fachowcy stawiają precyzyjną diagnozę i sporządzają wycenę naprawy, którą trzeba potwierdzić. Czas usuwania usterki zależy od stopnia jej zaawansowania, z reguły wynosi jednak około 48 godzin. W wielu przypadkach jednak naprawiony telefon dostaniemy z powrotem już następnego dnia od nadania!

Kwestie bezpieczeństwa

Przesyłka w obie strony jest z założenia ubezpieczona. Na wszelki wypadek możemy przed oddaniem telefonu i akcesoriów kurierowi dokładnie je sfotografować – również po zapakowaniu. Dzięki temu będziemy mieć dowody na okoliczność reklamacji z tytułu uszkodzenia sprzętu w transporcie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.